استاندار لرستان:

بهره مندی از ظرفیت روستا و عشایر با هدف اشتغال پایدار

استاندار لرستان برظرفیت روستاها و عشایر برای توسعه اشتغال پایدار تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۱۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

 به گزارش خبر گزاری بسیج لرستان، استاندار لرستان بر پایه‌ی ظرفیت‌های مهم استان از جمله روستا و عشایر تأکید کرد و اظهار داشت: برای توسعه‌ی اشتغال باید از ظرفیت روستا‌ها و عشایراستفاده شود .

وی ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های مهم انار، انجیر، گندم و عسل زمینه‌ی ایجاد انگیزه برای فعالان این حوزه را باید افزایش داد، و میزان  اشتغال در استان دو برابرشود درصد بیکاری به  یک رقمی می رسد.

استاندار لرستان آمار اشتغال ایجاد شده در دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: آمار اشتغالزایی دستگاهای اجرایی قابل تقدیرولی کافی نیست در استان نیازمند اشتغال بیشتر و واقعی‌هستیم.

 

شفقت اظهار داشت: اگر بتوانیم عدد اشتغال استان را تا پایان سال دو برابر نرخ تعیین شده از طرف وزارت کار برسانیم نرخ بیکاری استان به عدد ۹ کاهش می یابد.

وی ابراز داشت: همه ی دستگاه‌های اجرایی موثر در اشتغال باید بر اساس سهم تشخیصی خود در فرآیند اشتغال استان مأموریت داشته باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اشتغال مسئله‌ی محوری استان است تصریح کرد: باید ایجاد اشتغال را به صورت واقعی دید و اگر  نرخ بیکاری به عدد ۶ برسد میتوان  برنامه‌های بعدی را به سمت رفاه عمومی کسب و کار برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها