در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب انجام شد:

برپایی غرفه عفاف و حجاب و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در طرقبه شاندیز+ عکس

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در طرقبه شاندیز با برپایی غرفه عفاف و حجاب با برنامه های متنوع فرهنگی در طرقبه و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۵۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همزمان با هفته عفاف حجاب ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی در راستای گرامیداشت عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ حجاب در شهرستان طرقبه شاندیز به همت خواهران بسیجی حوزه های مقاومت بسیج در شهرهای  طرقبه و شاندیز برگزار شد‌.

بنابراین گزارش، به همت خواهران بسیجی حوزه حضرت زهرا (س) شهر طرقبه، غرفه «حس خوب» با محتوای فرهنگی عفاف و حجاب در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برپا شد، گفتگوهای چهره به چهره، ایجاد تریبون با محوریت رفع شبهات در حوزه حجاب از جمله برنامه های غرفه «حس خوب»  بود که مورد استقبال کم نظیرمخاطبان قرار گرفت. 

اهدای بسته های فرهنگی و تبیین قیام گوهرشاد از دیگر برنامه‌های این غرفه بود.

همچنین در شهر شاندیز نیز، اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد که به همت خواهران بسیجی حوزه حضرت زینب(س) شاندیز برنامه های؛ روایتگری قیام مسجد گوهرشاد همراه با اهدای هدایای فرهنگی با رویکرد تقدیر و تجلیل از  دختران محجبه حاضر در مراسم برگزار شد.

ایجاد میز مشاوره و پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب و برپایی غرفه فروش محصولات عفاف و حجاب از دیگر برنامه های متنوع فرهنگی در حاشیه این اجتماع بزرگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها