استاندار لرستان:

حضرت زینب (س) الگوی بزرگی برای خبرنگاران است

استاندار لرستان گفت: حضرت زینب (س) مسئولیت پیام‌رسانی واقعه مهم عاشورا را برعهده داشت.؛ و الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۷۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ابوطالب شفقت عصر یکشنبه در دیدار با هئیت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و شهدای کربلا گفت: ایام محرم، ایام معرفت، شناخت و عبرت‌آموزی است‌. و حضرت زینب (س) الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) مسئولیت پیام‌رسانی واقعه مهم عاشورا را برعهده داشت، افزود: حضرت زینب (س) الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است و خبرنگاران با تأسی از بانوی کربلا باید آگاهی‌رسان و روشنگری داشته باشند.

شفقت آیین عزاداری مردم لرستان را متفاوت بیان کرد و افزود: آیین متفاوت لرستان به مشهود بودن مشارکت همه اقشار در عزاداری مردم این استان است.

استاندار لرستان اظهار داشت: امام حسین (ع) در زمان، مکان و روز خاصی خلاصه نمی‌شود خبرنگاران می‌توانند حسینی بودن مردم را به جامعه انتقال بدهند.

وی فعالیت خوب اصحاب رسانه در لرستان به‌ویژه در ایام انتخابات را تحسین برانگیز خواند و گفت: انتظار داریم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.

استاندار لرستان بر نگاه تحلیلی وقایع رسانه ها تاکید داشت و اظهار داشت: خبرنگار باید با برخورداری از اخلاق و حرفه خبرنگاری مسائل را به‌طور دقیق، موشکافانه، ضابطه‌مند و هدفمند برای اصلاح و پیشرفت جامعه بررسی و پیگیری کند تا آرامش در همه سطوح برقرار شود.

  وی با بیان اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان به عنوان یک تشکل صنفی رسمی باید حمایت شوند افزود: تلاش می‌شود که در این زمینه استان حداکثر حمایت را داشته باشیم. مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تعاملشان را با خانه مطبوعات برقرار کنند.

 وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تعاملشان را با خانه مطبوعات استان برقرار کنند، افزود: جایگاه رسمی مطبوعات و رسانه‌ها، خانه مطبوعات است.

شفقت بر برگزاری شایسته‌ مراسم روز خبرنگار در استان تاکید داشت و گفت: همکاری‌های لازم در این زمینه باید براساس منابع قانونی انجام شود. استاندار لرستان نقد صحیح و سازنده رسانه‌ها را موجب ارتقای فعالیت‌ها دانست و افزود: مرز نقد سازنده و تخریب انصاف است که باید با آموزش و فرهنگ‌سازی اصلاح شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها