اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در قوچان+تصاویر

اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در باغ ملی قوچان به همت دفتر بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۹۸
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، سرهنگ پاسدار مرتضی نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قوچان ضمن گلایه از عدم حضور برخی از مسئولین قوچان در این همایش گفت: برگزاری این اجتماع پیغام محکم وخوبی بود واز تمام دست اندرکاران این مراسم تقدیر وتشکر می نمایم و خطاب به عده ای از مسئولین باید بگوییم نترسید ونلرزید امت حزب الله در صحنه هستند.

وی افزود: زن در اسلام جایگاه بسیار والایی دارد. دشمن امروز برای اینکه بتواند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند مهمترین رکن را که خانواده است هدف قرار گرفته و برای رسیدن به هدفش فقط کافیست زن خانواده که ستون می باشد را ضعیف کند.

نظری بیان کرد: دشمن برای هدفش از پوشش و حجاب استفاده می کند واگر اینها رفت بقیه چیزها یعنی عفت، پاکدامنی و.‌.. از بین می رود.

در ادامه حجت الاسلام یونسی از اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس اعلام کرد: یکی از پیام های مهم عاشورا تحول خواهی وتحول آفرینی بوده وهست وهمچنان که در برخی از یاران امام حسین علیه السلام در واقعه عاشورا اتفاق افتاد.امروز هم این امر را می توان در عرصه های مختلف همچون مراسم اربعین و...مشاهده کرد.

وی افزود:می توان نمود این تحول خواهی را به سبب الهی بودن حرکت ابی عبدالله در مجلس یزیدیان توسط حضرت زینب س دید.وامروز هم توجه به امر عفاف وحجاب توسط بانوان سرزمین اسلامی ادامه ی این حرکت زینبی است ودیگر جلوه ی عاشورا تربیت فرزندان صالح است واین جز با حکمت مادران امکان پذیر نیست.


در حاشیه این مراسم تولیدات بانوان کار آفرین قوچانی به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار