خبرهای داغ:

افتتاحیه کلاس‌های طرح تابستانی توسط پایگاه مقاومت بسیج اباصالح المهدی (عج) شهر خنج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اباصالح المهدی (عج) شهر خنج گفت: این کلاس‌ها غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و همچنین یادگیری و کشف استعداد آنان در تعطیلات تابستان می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۰۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برادر بسیجی سید مصطفی موسوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اباصالح المهدی(عج) شهر خنج با اعلام آغاز کلاس‌های طرح تابستانی در این پایگاه اظهار داشت: این کلاس ها غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و همچنین یادگیری و کشف استعداد آنان در تعطیلات تابستان می باشد .

موسوی ادامه داد: این کلاس ها در سه رده سنی ۷ تا ۹ سال ، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار می گردد که از اساتید دارای تجربه و  قدرت تدریس بالا و سواد بالا در سطح شهرستان استفاده گردیده است که بتوانیم یادگیری را در سطح بالایی به بسیجیان عزیز ارائه دهیم .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اباصالح المهدی(عج) در پایان گفت: کلاس های غنی سازی اوقات فراغت و طرح جوانه های صالحین در رشته های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، حفظ قرآن کریم ، احکام شرعی رده سنی، مداحی ، سواد مجازی و رسانه ، خطاطی و خوشنویسی ، امداد نجات ، مهارت های هفتگانه کامپیوتر، تعمیرات موبایلی، مدار، ساخت کلیپ و عکس نوشته موبایلی برگزار می گردد و در پایان از فراگیران آزمون کتبی و عملی انجام می پذیرد و نفرات برتر این کلاس ها به مشهد مقدس اعزام می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها