مثبت سوژه

(زرین) هنر دست بانوی کهنوجی

فاطمه رزاقپور ۲۰ساله اهل محله سهران علیاء شهرستان کهنوج استان کرمان دررشته هنرهای دستی سنگ مصنوعی (رزین) فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۱۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  فاطمه رزاقپور ۲۰ساله اهل محله سهران علیاء شهرستان کهنوج استان کرمان دررشته هنرهای دستی سنگ مصنوعی (رزین) فعالیت می کند.

با او به گفتگو می‌نشینیم که خواندن آن خالی از لطف نیست

 

وی گفت : با هنر (رزین )در فضای مجازی آشنا شدم و چون به این هنر علاقه‌مند شدم، به صورت عملی آن را آموزش دیدم و از مهرماه سال ۱۴۰۲ شروع به فعالیت نمودم. 

 

رزاقپور گفت: رزین هنری است شگفت‌انگیز برای خلق اشیاء کاربردی و زیبا دانست با این هنر می‌توان ظروف، زیورآلات، دکوری و اشیاء کاربردی متعددی ساخت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ با همکاری  حوزه حضرت زینب (س)ناحیه کهنوج و در نمایشگاه پاییزه بسیج شهرستان کهنوج حضور یافتم و آثار وهنرهای خود را توانستم به دیگران معرفی نمایم. 

وی با تاکید بر اینکه داشتن کسب و کار شخصی گفت: در هر زمینه‌ای که به آن علاقه دارید، می‌تواند بسیار لذت‌بخش‌ و مفید باشد.

رزاقپور گفت: در این مسیر سختی‌ها و چالش‌های زیادی وجود داشت، اما با تلاش و پشتکار توانستم بر آنها پیروز شوم و به اهدافی که مدنظرم بود دست پیدا کنم  ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کند و هنر رزین را به عنوان یک هنر اصیل ایرانی به جهانیان معرفی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها