مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

رسانه ها و مطبوعات جهادگران جبهه فرهنگی خواند

رسانه ها و مطبوعات جهادگران جبهه فرهنگی خواند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رسانه ها و مطبوعات نمایندگان افکارعمومی در سطح جامعه محسوب می‌شوند این قشر از جامعه جهادگران جبهه فرهنگی هستند.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۳۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ظهر روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی حائز رتبه‌های ملی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ظرفیت رسانه‌های لرستان در سطح کشور از لحاظ کمی و کیفی زبانزد است و برای اینکه بتوانیم در لرستان میزبان جشنواره‌های مهم از جمله جشنواره‌های رسانه‌ای باشیم لازم است حمایت‌های بیشتری از سوی مدیران ارشد داشته باشیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری رویداد‌های ملی و بزرگ را برای تجربه‌نگاری ارزشمند قلمداد کرد و افزود: برگزاری و شرکت در این‌گونه رویداد‌ها باعث بالا رفتن سطح فرهنگی هنری استان خواهد شد.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها و مطبوعات نمایندگان افکار عمومی در سطح جامعه محسوب می‌شوند این قشر از جامعه جهادگران جبهه فرهنگی هستند.
روانشاد با بیان اینکه خبرنگاران استان با تمام قوا در مسیر به حرکت درآوردن قلم‌هایشان در راه عدالت، صداقت و مطالبه‌گری همواره در حرکت هستند افزود: علی‌رغم تمام کاستی و کمبود‌ها نسبت به سایر استان‌های کشور در جشنواره‌های مختلف با تلاش و عرق به استان شرکت می‌کنند و موفق به کسب رتبه می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از خانه مطبوعات استان در برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: درخشش خبرنگاران لرستان در جشنواره رسانه‌ای امید که به صورت تیمی برگزار شد تمرینی برای وحدت و همدلی بیشتر میان رسانه‌های استان بود که به‌خوبی از پس آن برآمدند.
گفتنی است در این آیین که با همکاری خانه مطبوعات لرستان برگزار شد مرضیه حافظی، الهام بابایی چگنی، آزیتا یوسفیان، پریسا قربانی‌نژاد، سعیده خورشیدوند، علی زیدی، سینا علیپور، صابر ناصری فرد، محمد بیرانوند، سید علیرضا سیدین، کبری دریکوند، ابراهیم شریفی، نسرین صفر بیرانوند، احمد ملک‌زاده، سمیه مرادی و عصمت دهقانی تجلیل شدند
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها