خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

شهدای کربلا، الگوی مناسب برای نسل جوان در مقابله با هجمه ها هستند

حجت الاسلام صادقی گفت: امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به معرفی الگو دارند، این الگوها از همان سنین شیرخوارگی تا نوجوانی و بزرگسالی باید ارائه شود، تا بتوان در برابر هجمه ناجوانمردانه فرهنگی غرب ایستاد
کد خبر: ۹۶۱۳۹۰۹
|
۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛ در جلسه شورای عمومی در سالن جلسات ناحیه ضمن عرض تسلیت ماه محرم بیان کرد: حضرت علی اصغر(ع) و مظلومیت ایشان بهترین پیام رسان کربلا است. باید جهانیان با نهضت عاشورا و پیام امام حسین(ع) که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود آشنا شوند.

وی اضافه کرد: توسل به حضرت علی اصغر(ع)، نسل آینده را در برابر انحرافات فرهنگی بیمه می کند، امروز جوانان ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به معرفی الگو دارند، این الگوها از همان سنین شیرخوارگی تا نوجوانی، جوانی و بزرگ سالی باید ارائه شود، تا بتوانیم در برابر هجمه ناجوانمردانه فرهنگی غرب بایستیم.

 حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین اصول برای این‌که فرزندانی دین‌دار و دین‌باور بار بیاوریم این است که در وهله اول بتوان فرزند خود را از همان سنین خردسالی و کودکی با زیبایی‌های دین مبین اسلام آشنا کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین تاکید کرد: در دین اسلام، زندگی پیامبر اکرم(ص)، قرآن و زندگی ائمه‌ اطهار(ع) و حتی کودکان عاشورایی مثل حضرت علی‌اصغر(ع) و رقیه(س) برای کودکان و نوجوانان ما مباحثی وجود دارد که اگر آن‌ها را به زبانی ساده و زیبا برای کودک معرفی کنیم می‌تواند در تربیت فرزندانی فاطمی و علوی بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها