مثبت سوژه:

وقتی که عشق و علاقه به اهل بیت فردی را خستگی ناپذیر می کند

 سکینه میرشکاری بانوی کهنوجی افزود: عشق به اهل بیت(ع) باعث شده که تمام مراسمات مذهبی سال را در این حسینیه خانگی برگزار نمایند
کد خبر: ۹۶۱۳۹۶۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  سکینه میرشکاری سرگروه حلقه صالحین شهید علی انصاری حوزه کوثر خواهران ناحیه کهنوج که فعالیت های زیادی را در حسینیه بیت الحسین انجام داده است.

میرشکاری گفت: با توجه به اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بر خود لازم دانستم که به عنوان یک بسیجی حلقه شهید علی انصاری را در منزل راه اندازی کنم و تاکنون تعداد شرکت کنندگان این حلقه به ٧٢ نفر رسیده است از جمله فعالیت های این حلقه برگزاری جلسات قرآن کریم.ختم صلوات، کلاس های آموزشی قرآن و جز خوانی روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود.
ایشان گفت :در این حسینیه مراسم عزاداری ابا عبدالله از دهه اول و دوم برگزار می شود و همچنین موکب حضرت رقیه (س)هم در این مدت فعالیت می کنند.

وی افزود: عشق به اهل بیت(ع) باعث شده که تمام مراسمات مذهبی سال را در این حسینیه خانگی برگزار نمایند از جمله ایام فاطمیه برنامه های سینه زنی و مداحی را دارند به مناسبت عید سعید غدیر پخت و توزیع غذا بین نیازمندان را دارند و در طول سال حلقه شهید علی انصاری اردوهای زیارتی در شهرهای مذهبی برگزار می نمایند.

در پایان گفت: از خداوند می خواهم که توفیق خدمت به اهل بیت را از من دریغ نکند و همچنان خدمتگذار‌ خوبی برای اهل بیت باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها