خبرهای داغ:

گفتگو با بسیجی نخبه علمی نجف آبادی که موفقیت های خود را مرهون خانواده اش می داند

خانم دکتر عاطفه یوسفی، نخبه علمی بسیجی نجف آبادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، مهمترین عامل موفقیت های خود را حمایتهای بی پایان پدر، مادر و خانواده اش می داند.
کد خبر: ۹۶۱۴۱۰۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، خانم دکتر عاطفه یوسفی بسیجی نخبه علمی نجف آبادی در گفت و‌گو‌ با خبرگزاری بسیج، موفقیت های خود در عرصه های مختلف را اینگونه بر شمردند.
 کسب مقام اول قرائت قرآنی در مسابقات قرآتی، کسب مدال مخترعین کشور، نائب رئیس کمیته مرکزی معلمین کل کشور،. دارای   ID بین المللی مربیگری پداگوژی، کسب مدال کاراته استانی، مولف ۵ کتاب علمی و چاپ بیش از۳۰ مقاله ملی و بین المللی، دارای دو مدال طلای قدرت و سرعت در کوهنوردی و...
خانم عاطفه یوسفی  رمز موفقیت خود را در سه چیز میداند:اول توکل برخدا ، دوم احترام به پدر و مادر و سوم تلاش و کوشش
این بانوی موفق همیشه  خود را خدمتگزار  پدر و مادر می‌داند زیرا  مهمترین عامل موفقیت های خود را حمایتهای بی پایان پدر، مادر و خانواده اش می داند و می گوید: اعتماد به نفس افراد در فضای امن و آرامش خانه شكل می گیرد و عشق و محبتی را كه از خانواده دریافت می كنند ، پایه موفقیت های بعدی شان را پی می ریزد.

عامل پیشرفت از نظر بانوی نخبه جوان کشور چیست؟ 
همیشه به دانشجویانم می گویم و خودم هر روز به این نکته عمل می‌کنم که هر روز تلاش کنید که به علم تان افزوده شود . هر شب موقع خواب‌ به خود بگویید آیا امروز به علم من افزوده شده است یا خیر؟ و اگر در آن روز علم تان را افزایش نداده‌اید قبل از خوابیدن با گوشی تلفن همراه چند مقاله و مطالب علمی سرچ کنید و بعد از مطالعه بخوابید این مورد لزوم توجه به مطالعه و کتاب خوانی و علم اندوزی را نشان می‌دهد.
 همه ما باید در طول هر روز زندگیمان به این نکته فکر کنیم که چطور می‌توانیم با اخلاق و با دانش خود به کشور خود خدمت کرده و باعث رشد آن شویم اگر هدف ما رشد کشور عزیزمان ایران باشد قطعا فردی موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار