هفدهمین دوره لیگ علمی پایا در کرمان

حضور دو تیم از دانش آموزان کرمانی در مرحله مجازی لیگ علمی پایا

حضور دو تیم از دانش آموزان کرمانی در مرحله مجازی لیگ علمی پایا
دو تیم از دانش آموزان دختر پایه هفتم شهرستان‌های بافت و بردسیر در هفدهمین دوره لیگ علمی پایا کشوری به عنوان نماینده استان با سایر تیم های راه‌یافته در مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۶۱۴۴۵۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

یوسف نجفی مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج بیان نمود:  هفدهمین دوره لیگ علمی پایا ویژه دانش آموزان سراسر استان برگزار گردید که در این رقابت ۶۶۳ تیم ثبت نامی حضور داشتند. از این تعداد تیم در مرحله مقدماتی ۳۵۰تیم موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند .پس از رقابت در مرحله استانی که به صورت حضوری و همزمان در سراسر استان برگزار گردید، تعداد دو تیم برگزیده و به مرحله کشوری راه یافت. وی افزود تیم دانش آموزان پایه هفتم از شهرستان بردسیر در رشته کارآفرینی موفق به کسب رتبه ۱۵ کشوری گردیدند. همچنین تیم دانش آموزان پایه هفتم از شهرستان بافت شهر بزنجان در رشته علوم پایه نیز موفق به کسب رتبه ۱۶ کشوری گردیدند.

 یوسف نجفی گفت ؛ دانش آموزان راه یافته تا ۱۵ مرداد فرصت پاسخ به سوالات بارگذاری شده در سامانه آزمون‌های لیگ علمی و ارائه کار پژوهشی را دارند در صورت کسب امتیاز مجوز حضور در مرحله حضوری کشوری را دریافت خواهند کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار