خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۲ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

اجتماع نوجوانان عاشورایی احلی من العسل شهرستان هرند

به مناسبت ایام حزن و اندوه عاشورا اجتماع نوجوانان عاشورایی احلی من العسل همراه با بیعت آرمان های شهید کربلا و یاران باوفایش با حضور و همکاری بسیج دانش آموزی شهید مطهری و گردان ۱۰۲ امام حسین(علیه السلام) و حضور هیئات مذهبی دانش‌آموزی در شهرستان هرند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۱۴۴۶۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، اجتماع نوجوانان عاشورایی احلی من العسل همراه با بیعت آرمان های شهید کربلا و یاران باوفایش به مناسبت ایام حزن و اندوه ایام محرم و عاشورا با حضور و همکاری بسیج دانش آموزی شهید مطهری و گردان ۱۰۲ امام حسین(علیه السلام) و حضور هیئات مذهبی دانش‌آموزی در شهرستان هرند برگزار گردید.

در این مراسم معنوی برای دوازدهمین سال پیاپی هیأت های مذهبی دانش‌آموزی(نوجوانان عاشورایی) با ندای بلند لبیک یا حسین، در میدان سردار امینی شهر هرند گرد هم آمدند و با اقتدا به الگوی کربلایی حضرت قاسم ابن الحسن(علیه السلام)، با آرمان های شهدای کربلا و یاران باوفایش بیعت نمودند.

عبارت «احلی من العسل» پاسخ حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) در شب عاشورا  است به عموی بزرگوارش حضرت سیدالشهدا که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است و این نوجوان ۱۳ ساله  در جواب امامش فرمود: مرگ در نزد من، شیرین‌تر از عسل (احلی من العسل) است.

در این مراسم دانش‌آموزان، جوانان بسیجی گردان 102 امام حسین(علیه السلام)، مسئولان،خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، جانبازان،  و عامه مردم ولایتی و شهید پرور با عزاداری، یاد حماسه آفرینی این نوجوان سلحشور کربلا را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار