کهگیلویه وبویراحمد میزبان گروه های جهادی بسیج دانش آموزی ۲۰ استان کشور

کهگیلویه وبویراحمد از ۳۰ تیرماه به مدت سه هفته میزبان گروه های جهادی بسیج دانش آموزی ۲۰ استان کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۴۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر، مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد از میزبانی این استان برای قرارگاه ملی جهادی دانش آموزی کشور در قالب طرح شهید عجمیان با عنوان قرارگاه ملی جهادی سید شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی خبر داد.

گلستانی فر گفت: سازمان بسیج دانش آموزی با مشارکت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ، قرارگاه عدالت تربیتی نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش و بسیج سازندگی در کشور و استان و سایر اقشار و با حضور ۱۰۰ گروه جهادی در استان کهگیلویه وبویراحمد اقدام به شاداب سازی ، مرمت سازی مدارس و برنامه های فرهنگی می نمایند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح ابراز داشت: قرارگاه ملی جهادی دانش آموزی در طرح شهید عجمیان در استان کهگیلویه وبویراحمد با نام سید شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی نام گذاری شد. 

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ۳۰ تیرماه به مدت ۳ هفته میزبان گروه های جهادی بسیج دانش آموزی از ۲۰ استان کشور برای شاداب سازی و مرمت مدارس در منطقه سادات محمودی و پاتاوه می باشد.

گلستانی فر بیان کرد : افتتاحیه قرارگاه ملی جهادی دانش آموزی گروه های جهادی دانش آموزی کشوری و استانی با شعار "می سازیم تا ساخته شویم" با حضور مسئولان کشوری و استانی و گروه های جهادی ۲ مرداد امسال در یکی از مدارس حاشیه شهر یاسوج برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح گفت: به استقبال از کنگره ملی شهدای دانش آموزی و گرامیداشت یاد شهدا و خدمت به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار این برنامه در استان اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار