خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین؛

مصوبه‌ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی جهت تجهیز مهد قرآن کریم در سال‌جاری

مصوبه‌ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی جهت تجهیز مهد قرآن کریم در سال‌جاری
فرمانی گفت: در چارجوب حمایت از فعالان عرصه قرآنی، مصوبه‌ای با رقم دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مهد قرآن کریم در سال جاری داشتیم و امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام شده در راستای حمایت از جامعه قرآنی سیاست‌های خوبی را اعمال کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۴۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

قزوین_به گزارش بسیج، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در دومین همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و بیستمین همایش تجلیل از حافظان جزء که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از سیاست‌های شورای اسلامی شهر قزوین، مدیریت شهری و شهرداری قزوین، تجلیل از حافظان قرآن کریم در جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در روزهای باقیمانده از دوران خدمت خود در عرصه سیاستگذاری مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را در چارچوب فعالیت‌های قرآنی رقم بزنیم چراکه با توجه به اثربخشی آیات نورانی قرآن کریم در اصلاح جامعه و رفع مشکلات و معضلات، با حمایت و رونق فعالیت‌های قرآنی شاهد جامعه‌ای سالم و موفق در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: در چارجوب حمایت از فعالان عرصه قرآنی، مصوبه‌ای با رقم دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مهد قرآن کریم در سال جاری داشتیم و امیدواریم با مجموعه اقدامات انجام شده در راستای حمایت از جامعه قرآنی سیاست‌های خوبی را اعمال کنیم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت شهری پای قرآن و مباحث دینی و اخلاقی محکم ایستاده و در این زمینه هم کارهای خوبی را در دستور کار خود قرار داده که از جمله آن افزایش بودجه فرهنگی شهر قزوین بوده است.

فرمانی خاطرنشان کرد: سال اولی که مسئولیت شورای اسلامی شهر قزوین را در راستای خدمتگزاری به مردم تحویل گرفتیم بودجه فرهنگی شهرداری حدود ۱۳ میلیارد تومان بود که این رقم در سال دوم با نگاه ویژه شورای اسلامی شهر قزوین به مباحث فرهنگی به ۳۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: در سال سوم رقم بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقاء یافته است که حاکی از نگاه خاص شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت شهری، جدا از مباحث عمرانی و موضوعات فنی و مهندسی، نسبت به موضوع فرهنگ، مذهب و اجتماع بسیار ویژه است.

این مسئول در پایان با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران اجرای همایش گفت: یکی از بخش‌های بزرگ بودجه‌ای ما حمایت از فعالان قرآنی و مذهبی است لذا در این راستا قدم برمی داریم به طوری که حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این همایش تخصیص داده شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها