مثبت سوژه/عرصه محوری؛

جوان انقلابی در اقدامات فرهنگی و اجتماعی نسبت به شرایط جامعه اول از همه باید ثابت قدم باشید

مسئول گروه دمام نوازان آل یاسین گفت: سال ۹۴ یک ماه به محرم مونده بود، نسبت به با شکوه‌تر شدن عزای سالار شهیدان امام حسین (ع) و ایجاد اولین گروه دمام نوازان شهر محمدشهر اقدام به خرید اقلام مورد نیاز کردیم.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۵۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

روح الله خدابنده مسئول گروه دمام نوازان آل یاسین، در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز اظهار داشت: سال ۱۳۹۴ یک ماه به محرم مونده بود، نسبت به با شکوه‌تر شدن عزای سالار شهیدان امام حسین (ع) و ایجاد اولین گروه دمام نوازان شهر محمدشهر کرج اقدام به خرید اقلام و وسایل مورد نیاز کردیم.

روح الله خدابنده متولد۱۳۷۱ از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در عرصه دمام نوازی آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان مسئول گروه دمام نوازان آل یاسین است.

وی درباره‌ی اقدامات تشکیل این گروه، گفت: همان سال از اعضا ثابت هیئت آل یاسین پول جمع کرده بودیم، بابت خرید لباس یک دست برای محرم که این پول قدم اول خرید وسایل بود و بقیه هزینه را از اعضا گروه از خودشان به صورت دلی و خودجوش پرداخت کردند.

خدابنده ادامه داد: در دوران کرونا مانند زمان دفاع مقدس، نسبت به شرایط موجود و وظیفه انسانی و اجتماعی گروه دمام نوازان یک گروه جهادی به همان اسم آل یاسین راه اندازی کردیم و مقعر خود را در مسجد صاحب الزمان (عج) محله اصفهانیا محمدشهر قرار دادیم و در حوزه ضدعفونی معابر، تهیه، توزیع مواد غذایی و غذا گرم در بین نیازمندان و کسانی که در کرونا به مشاغل خود را از دست دادند، در محل خود رسیدگی و پرداختیم و آب میوه طبیعی نیز تهیه و به پست‌های غربال گری کرونا در ورودی‌های شهر توزیع می‌کردیم.

خدابنده درباره توصیه به جوانان، ادامه داد: به عنوان یک جوان انقلابی در اقدامات فرهنگی و اجتماعی نسبت به شرایط جامعه اول از همه چیز باید ثابت قدم باشیم و از خانواده که اولین جامعه را تشکیل می‌دهد و در محیط و جامعه اطراف خود بتوانیم به نحوی خود قدم برداریم و در مرحله جذب قوی عمل کنیم.

وی با اشاره به حضور فعال در مراسمات، گفت: در این یک دهه در تمامی مراسم‌های سطح شهر در حوزه فرهنگی و مذهبی و آیینی بدون چشم داشت اجرا داشتیم و هزینه‌هایی که دریافت می‌کنیم بابت خرید و بازسازی اقلام و کمک به هئیت خود محله نیز است.

در آخر از همه اعضا که همیشه در همه شرایط کنار این تشکل و گروه بودند تشکر ویژه دارم و خدا را شاکریم که توانستیم با کمک هم دیگر به ویژه بردارم که در حوزه آموزش در این سال‌ها کمک حال ما بود و امروز با افتخار می‌گوییم که سه نسل در گروه دمام نوازان در کنار آموزش در راستای گروه در حوزه‌های تربیتی و معرفتی نیز داشتیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها