خبرهای داغ:

قرار هفتگی عهد با شهداء نجف آبادی ها در برنامه نیم پلاک

حرکت خودجوش فرهنگی جمعی از جوانان بسیجی و انقلابی نجف آبادی که هر هفته بر سر مزار مطهر یکی‌ از شهداء با نصب پلاکارت و پذیرایی از مردم، یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۳۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان؛ حرکت خودجوش فرهنگی جمعی از جوانان بسیجی و انقلابی را مشاهده می‌کنید که هر هفته بر سر مزار مطهر یکی‌ از شهداء با نصب پلاکارت و پذیرایی از مردم، یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند.

یوسفی مسئول برنامه فرهنگی شهدایی نیم پلاک هدف اصلی این برنامه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد.
تقی یوسفی  بسیجی پیشکسوت و فعال در امور فرهنگی مذهبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج نجف آباد گفت: برنامه شهدایی نیم پلاک برای اولین بار خرداد ماه ۱۳۹۹ کلید خورد و به حول و قوه الهی امروز که در خدمت شما عزیزان هستیم وارد چهارمین سال اجرا شده است.
 ایشان در مورد نحوه اجرای برنامه گفت: پنج شنبه هر هفته به دعوت یک خانواده شهید گروه فرهنگی نیم پلاک با حضور در کنار مزار مطهر شهید در کنار خانواده‌اش و با استقبال عامه مردم در جنت الشهدای شهرستان نجف آباد این برنامه را اجرا میکنند.
 در این برنامه راویان دفاع مقدس و جهاد تبیین با قرائت وصیتنامه و بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازند و در ادامه هم نفس گرم مداحان اهل بیت زینت بخش این مراسم معنوی شهدایی می‌باشد.
 ایشان افزود:گروهی از جوانان فعال در عرصه‌های فرهنگی عهده‌دار اجرای این برنامه شهدایی هستند و هدف اصلی آنها از برگزاری این برنامه که با استقبال خوب مردم و خانواده‌های شهدا روبرو شده است این است که بتوانندبه سهم خود ارزش‌های انقلاب اسلامی را پاس بدارند و به مضمون این بیان امامین انقلاب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، برسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار