فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا:

اثرگذاری در شرایط بحرانی هدف مهم پدافند هوایی کشور است

تبریز- فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اثرگذاری حداکثری در مواقع حساس و شرایط بحرانی هدف اصلی و مهم پدافند هوایی کشور است.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۷۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ رحیم زاده در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز بر لزوم آمادگی کامل و شبانه روزی کارکنان و نیرو‌های رزمی در سایت ها، ایستگاه‌ها و مواضع پدافندی تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر همین مبنا باید از نحوه، نوع آموزش و ارزیابی سامانه‌های گسترش یافته در سطح منطقه اطمینان پیدا کنیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم بیشترین اثرگذاری را از آنها داشته باشیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده با اشاره به همدلی و وحدت بی مانند نیرو‌های مسلح ایران اسلامی یادآور شد: همدلی و همزبانی ارتشیان دلاور و سپاهیان سرافراز موجب هم افزایی بین این دو نیروی قدرتمند دفاعی کشور شده و یکی از عوامل اصلی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بین نیرو‌های مسلح است.

وی گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در امتداد حادثه و قیام سرخ عاشورا در مقابل هر گونه زورگویی، تجاوز و زیاده طلبی دشمنان محکم ایستاده اند و از دین، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع می‌کنند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های جان بر کف پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید عبرت‌ها و تجربه‌های حادثه عاشورا را در دوران مسئولیت خدمتی و زندگی شخصی خود پیاده کنند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: امام حسین (ع) با علم به اینکه وارد مسیری می‌شود که عاقبت آن جز شهادت و اسارت اهل بیت (ع) نیست اما با این وجود با قرار گرفتن در این راه و با ایثار و فداکاری خود و خاندانش توانست دین اسلام را برای همیشه تاریخ حفظ کرده و زنده نگه دارد.

ارسال نظرات