خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

روستای سهل آباد شهرستان استهبان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی

در سال‌های مسئولیت دولت سیزدهم تلاش مضاعفی برای توسعه و محرومیت زدایی روستا‌های استان فارس شکل گرفت، شهرستان استهبان از جمله مناطقی است که این تلا شها در آن دوچندان و پررنگ است.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۸۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرگزای بسیج از فارس، کرامت ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان از بهسازی معابر روستای سهل آباد دراین شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خدمات بهسازی در روستاهای شهرستان استهبان همچنان ادامه دارد. 

ابراهیمی با ارائه گزارشی از پیشرفت طرح های توسعه روستایی در شهرستان استهبان تصریح کرد: اجرای طرح های با محوریت بنیاد مسکن در این شهرستان پیشرفتهای مناسبی دارد ، این طرح ها در روستای ، دستجرد پارک با ۷۶۰ میلیون تومان ، ماهفرخان شامل زیرسازی ، آسفالت و تک لبه با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ، رونیز سفلی شامل کانال سنگی با ۵۳۶ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان ادامه داد: طرح های عمران روستایی همچنین در شهرک شهید باهنر شامل جداره سازی با یک میلیارد تومان ، سهل آباد شامل اجرای سنگ فرش با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ، شمس آباد شامل زیر سازی و آسفالت با یک میلیارد تومان انجام شده است. ا

براهیمی با بیان اینکه کار در عرصه توسعه روستایی خستگی نمی شناسد، افزود: طرح های توسعه روستایی در روستای دهویه رونیز شامل زیرسازی ، تک لبه و کانیو با ۴۸۷ میلیون تومان ، گرده شامل تک لبه و زیر سازی با ۸۲۸ میلیون تومان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار