خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

استقبال از تشییع شهدای خدمت مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بود

به مناسبت ایام محرم در مراسم روز تاسوعا و عاشورا همراه با سخنرانی سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه در محل امام زاده اسماعیل شهر اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۸۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام )، سخنرانی سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه به مناسبت ایام محرم در مراسم روز تاسوعا و عاشورا، در محل امام زاده اسماعیل شهر اردستان با حضور مردم محلی، خانوداه شهدا و جانبازان، پیشکسوتان، نیروهای نظامی و انتظامی رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

سردار حسین دقیقی، در مراسم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در امامزاده اسماعیل اردستان گفت: شهرستان اردستان با توجه به اینکه در مرکز کشور قرار دارد یکی از نقاط مهم در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بوده است و با بیش ۳۲۰ شهید و بیش از ۵۰۰ جانباز و ده‌ها آزاده و رزمنده حق خود را به خوبی به انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادا کرده است.

این سخنران افزود: عامل اصلی اقتدار ما علاوه بر اینکه سلاح و موشک و دیگر سلاح‌های نظامی است ولی عامل اصلی آن مردم بوده و از آن مهمتر رهبری که به عنوان ولایت فقیه است بوده و هست که اگر ولی فقیه نبود مردم نمی توانستند تصمیم دقیق بگیرند.

وی با بیان تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در ادامه گفت: حضور پرشور مردم در استان‌های کشور و استقبال از تشییع شهدا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار