خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

قرآن شفاعت کننده است/امروز همه ادیان و مذاهب به امام حسین(ع) عشق می ورزند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت: قرآن شفا دهنده و شفاعت کننده است و امام حسین(ع) نیز بعنوان یک قرآن ناطق شفا دهنده است و شفیع محبان خود که سنت آنها حفظ می کند ، می باشد.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۰۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

قرآن شفاعت کننده است/امروز همه ادیان و مذاهب به امام حسین(ع) عشق می ورزند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جلسه اخلاق کارکنان این ستاد گفت: رشد کردن، به بلوغ رسیدن است و وقتی انسان به بلوغ می رسد می تواند مباحث فقهی و قرآنی را بهتر بفهمد.

وی افزود: قرآن کلام صامت است و امام حسین(ع) کلام ناطق. قرآن فی نفسه صحبت نمی کند و نیاز به یک زبان گویا دارد و یکی از این زبانهای گویا امام حسین(ع) است.

ایمانی اظهار داشت: قرآن شفا دهنده و شفاعت کننده است و امام حسین(ع) نیز بعنوان یک قرآن ناطق شفا دهنده است و شفیع محبان خود که سنت آنها حفظ می کند ، می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اذعان داشت: در روایات اهل سنت حدود 300 روایت آمده که امام حسین(ع) به همراه جد بزرگوارشان و فرزندانش انسانها را شفاعت می کنند که این شفاعت هم در دنیا ، هم در برزخ و هم در آخرت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا بیانی دارد که می فرماید : خدایا شهادت را برای من مبارک کن و این ثمره است که از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به آنها رسیده است و این سیره تا کنون نیز ادامه دارد.

ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز می بینیم در همه ادیان و مذاهب به امام حسین (ع) عشق می ورزند و محبت جامعه بشری روز به روز نسبت به امام حسین(ع) و خاندانش بیشتر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار