خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

محلات خلازیر و هرندی تهران؛ نقطه کانونی ارائه خدمات حقوقی رایگان گروه جهادی باران عدالت

از جمله مکان‌هایی که در آنها اقدام به ارائه مشاوره رایگان و معاضدت قضایی به مردم می‌کنیم برخی مناطق دچار آسیب‌های اجتماعی تهران نظیر محله‌های هرندی و خلازیر است.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۱۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

امامی مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج حقودانان تهران بزرگ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق هستم، از شهریور سال گذشته در قالب گروه جهادی باران عدالت بسیج حقوقدانان مشغول خدمت رسانی به هموطنان است.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به خدمات گروه جهادی بسیج حقوقدانان «باران عدالت» گفت: در کلیه مناطق تهران و خصوصا مناطق حاشیه نشین تهران، مشاوره‌های حقوقی رایگان را به افرادی که به ما مراجعه می‌کنند، ارائه می‌دهیم.

امامی افزود: از جمله مکان‌هایی که در آنها اقدام به ارائه مشاوره رایگان و معاضدت قضایی به مردم می‌کنیم برخی مناطق دچار آسیب‌های اجتماعی تهران نظیر محله‌های هرندی و خلازیر است.

وی با اشاره به فعالیت و راه اندازی بسیج شهید اسدالهی در منطقه شوش گفت: بیشترین توفیقی که برای بسیج حقوقدانان می‌توان متصور شد، همین معاضدت‌هایی قضایی است که به مردم در مناطق محروم ارائه می‌شود.

امامی با بیان اینکه در کنار ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی به شهروندان، اقدامات جهادی دیگری را نیز در دستورکار داریم، افزود: چند روز پیش، در روز عید غدیر ۴ هزار اسباب بازی و هدایایی دیگر تهیه و بین کودکان مناطق محروم شهر تهران پخش کردیم.  

در هفته قوه قضاییه در تیرماه سال جاری نیز در ۱۰ ایستگاه مترو مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه کردیم.

امامی با تاکید بر اهمیت ظرفیت و جایگاه مساجد محلات در ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی به مردم گفت: همه اعضای گروه جهادی باران عدالت یک روز خود را طی هفته در مساجد محلات مختلف می‌گذرانند و به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها