خبرهای داغ:
مروری بر زندگینامه شهید احراز هویت شده استان گلستان:

شهید والا مقام علیرضا رضایی

شهید علیرضا رضایی اول فروردین سال 1345 علیرضا رضایی در گنبدکاووس به دنیا آمده و از همان کودکی از یک لطافت و عطوفت خاص برخوردار بود. همه ی خانواده و همسایه ها، او را دوست داشتند و ادب و نزاکت او را می ستودند
کد خبر: ۹۶۱۴۸۸۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

شهید والا مقام علیرضا رضایی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ شهید والامقام علیرضا رضایی اول فروردین سال 1345 علیرضا رضایی در شهرستان گنبدکاووس به دنیا آمده و از همان کودکی از یک لطافت و عطوفت خاص برخوردار بود. همه ی خانواده و همسایه های وی، او را دوست داشتند و ادب و نزاکت او را می ستودند.

دوره ی تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت به پایان رساند و دوره ی دبیرستان را تا سال اول بیشتر نخواند و احساس کرد در حیات فعلی او چیزی که بیش از هر چیز به او نیاز دارد.

جبهه های جنگ است و احساس دین کرد، سریع در بسیج شهر خود ثبت نام کرد و با گذراندن حوزه ی مقدماتی آموزشی و فراگیری تجربه های جنگی داوطلبانه به جبهه ها اعزام شد و آنچه که از زندگی و تحصیل فرا گرفته بود.

برای حفظ آرمان های انقلابی خویش در راه پایداری وطن و تداوم راه امام خود که وی را تا به حق ائمه اطهار می دانست در میدان جنگ، عملی به اثبات رساند و هرگز در انجام وظیفه ی خود، کوتاهی نکرد هر دستوری را به شکل شایسته ی آن به انجام می رساند.

علیرضا در طول دوران خدمتش از لحظه لحظه ی این دوران لذت می برد و چون توانسته بود با زبان شیرین خود رضایت پدر و مادر را جلب کند.

در طول زندگی پاکش هرگز نماز و فرایض دینی اش را به فراموشی نسپرد و همه به این روحیه ی مذهبی اش واقف بودند. تا این که در عملیات خیبر دلاورانه شرکت کرد.

وی در سال 63 در عملیات خیبر به در جه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار