مثبت سوژه|

خدمت به دامداران فیروزه‌ای در لباس مقدس سربازی+تصاویر

روایت دامپزشک جوانی که در لباس مقدس سربازی به دامداران شهرستان فیروزه خدمت می کند، وقتی دغدغه خدمت به مردم و به ویژه طبقه محروم جامعه سرلوحه کارت باشد، فرقی نمی کند چه عنوان و مقامی را داری، سردار باشی یا سرباز، دکتر باشی یا بی سواد، بلکه عاشقانه لباس خدمت به تن می کنی  و گره از کار خلق الله باز می کنی.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۲۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اینجا یک نمونه از روایت سراسر عشق به وطن همراه با خدمت به مردم ایران عزیز را می خوانید، روایت دامپزشک جوانی که سرباز وظیفه است و در لباس مقدس سربازی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه مشغول خدمت است.

این روایت شنیدنی هم از آن دست روایت هایی است که از رفتار و منش خیرخواهانه و خداپسندانه سیدالشهدای خدمت،  شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، الگو گرفته است، یک دامپزشک جوان در لباس  مقدس خدمت سربازی در شهرستان محروم فیروزه با خدمات رسانی و حمایت از جامعه دامداران و تولیدکنندگان شهرستان، فعالیت می کند.

دکتر حسن رضایی، دامپزشک جوان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تعامل با کانون بسیج، جامعه کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان فیروزه، اظهار کرد: در مسیر خدمات رسانی به دامداران شهرستان فیروزه در ۲ بخش همکاری دارم.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی برای ۱۷۵ دامدار و در مرحله دوم  خدمات رسانی نیز اجرای واکسیناسیون ۲۸۰ راس دام در جهت کنترل بیمارهایی دامی از قبیل سل وبرسلوز بود.

 رضایی خاطر نشان کرد: نهضت خدمت رسانی همچنان ادامه دارد و قرار است بعد از پایان خدمت مقدس سربازی همکاری و تعامل با کانون جامعه کشاورزی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار