خبرهای داغ:
کلوندی:

بخش دندان پزشکی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان راه اندازی شد

همدان-رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان از راه‌اندازی بخش دندان پزشکی در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۳۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا کلوندی در آیین افتتاح بخش دندان پزشکی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان، بخش دندانپزشکی کودکان نیز در این مرکز درمانی افتتاح شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این بخش در شفیت صبح فعال بوده و در آینده نزدیک نیز در شفیت‌هایی عصر و شب هم خدمات ارائه خواهد شد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی دانشگاه صرف هزینه تجهیز بخش دندان پزشکی بیمارستان تخصصی کودکان شده است، ابراز کرد: تمام گروه‌های سنی م توانند از این بخش بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این بخش با اولویت ارائه خدمات دندان پزشکی به کودکان مورد بهره برداری قرار گرفت، عنوان  کرد: تمام خدمات تخصصی در سطوح مختلف دندان پزشکی در این بخش ارائه می‌شود.

کلوندی ضمن اشاره به راه انداری بخش زایمان ال دی آر در بیمارستان گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز این بخش هزینه شده و تمام خدمات درمانی با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها