خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (س) لرستان در جمع خبرنگاران؛

لرستان میزبان هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان پاسدار درجشنواره فرهنگی ورزشی شمیم

لرستان میزبان هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان پاسدار درجشنواره فرهنگی ورزشی شمیم
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (س) استان گفت: لرستان میزبان هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان پاسدار در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۴۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (س) لرستان در جمع خبرنگاران گفت: لرستان میزبان پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده پاسداردرسراسر کشور است.  

سردار باقری شعار جشنواره را قهرمان نهضت حسینی و خادم رضا و شهادت شهدای خدمت  عنوان کرد و افزود: جشنواره کارش را با شعارقهرمان نهضت حسینی و خادم رضا و شهادت شهدای خدمت آغاز خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان ابرازداشت:جامعه هدف جشنواره فرزندان پاسدار در سراسر کشورخواهد بود و این جشنواره به مدت ۴ روز در استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: فرزندان پاسدار در هفت رشته فوتسال، فوتبال، کشتی، تکواندو، آمادگی جسمانی، تیر اندازی و شنا به رقابت خواهند پرداخت.


سردار باقری ظرفیت جشنواره را یک هزار و ۹۰۰  نفر از فرزندان ورزشکارسپاه در سطح کل کشور عنوان کرد و افزود: دوم مرداد  جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه با حضور یک هزار و۹۰۰  نفر در قالب ۴۵ رده در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی  ارتقای سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط بین خانواده سپاه، نخبه یابی ورزشی در سطح فرزندان پاسدار، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها در سراسر کشور از اهداف برگزاری این جشنواره در خرم آباد است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)برگزاری جشنواره  در استان را آشنایی با آداب رسوم و فرهنگ الرستان دانست و افزود: عزیزانی که  در جشنواره شرکت می‌کنند با فرهنگ و آداب و رسوم لرستان بخصوص سنت گل مالی که یکی از سنت‌های خوب مردم این استان است  آشنا می شوند و سنت گل مالی را جز برنامه افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در نظر گرفتیم.

باقری توزیع  بروشور، اهدا صنایع دستی  بازدید از قلعه فلک الافلاک از دیگر برنامه جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: همه مسئولان استان بخصوص استاندار و مدیر کل ورزش جوانان همان طور که تا الان پای کار بودند خواست نهایت همکاری داشته باشند تا بتوانیم میزبان خوبی برای فرزندان پاسدار در سراسر کشور باشیم و وقتی از اینجا برگشتند چیزی به جز محبت استان لرستان در ذهنشان باقی نماند و این محبت بعنوان یادگاربرایشان بماند.

فرمانده سپاه استان  یادآور شد: با حمایت و هماهنگی همه مجموعه از جمله استاندار، روسای محترم  دانشگاه درسطح خرم آباد استان و همچنین مدیران کل ورزش جوانان مجموعه شهرداری، میراث فرهنگی، و سایر عزیزان پای کارآمدند و زمینه بر اساس آخرین جلسه هماهنگی که داشتیم آمادگی لازم برای میزبان برای عزیزان در سراسر استان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها