خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن همراه با قصه گویی محرم در سرخه برگزار شد

طلبه بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برپایی محفل انس و تلاوت قرآن کریم همراه با قصه گویی مصور ویژه کودکان در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۲۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محفل نور و انس با قرآن همزمان با ماه محرم، به همت کودکان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از طلاب بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این محفل قرآنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس و تلاوت قرآن کریم همراه با داستان خوانی و قصه گویی زندگی حضرت ابوالفضل (ع) در قالب تصویر، نقاشی و رنگ آمیزی برگزار و کودکان حین گوش دادن به داستان، واقعه به تصویر کشیده کربلا را رنگ آمیزی کردند.

او افزود: در ادامه ویژه برنامه بازی، هیجان و سرگرمی در رشته های پرتاب حلقه، فوتبال دستی و نشانه بگیر و توپ رو بنداز با استقبال پرشور کودکان حلقه شهید مهدوی نژاد برگزار شد.

طلبه بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: مراسم روضه‌ سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) ویژه خواهران در نوبت صبح همراه با سخنرانی طلاب و هادی سیاسی با محورهای، خانواده در اسلام، جهاد تبیین، عفاف وحجاب، فرزند آوری در مسجد جمعه از ابتدای ماه محرم برگزار شده است.

اسیری خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری حسینی با آغاز دهه دوم ماه محرم الحرام با سخنرانی و اجرای روضه مصور با حضور حجت الاسلام و المسلمین دلآرام و قرائت زیارت عاشورا به مئت هشت شب در مسجد جمعه برگزار می شود.

او اضافه کرد: برپایی محفل قرائت قرآن کریم در دهه اول محرم توسط اعضای حلقه شهید قربانعلی یعقوبی همراه با پذیرایی از عزاداران حسینی توسط گروه ‌جهادی‌ شهید محمد تقی پیوندی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار