علاقه ام به شهدا مرا به فعالیت در کارهای فرهنگی سوق داد

فعال فرهنگی که بعد از کسوت بازنشستگی در خانه نماند و برای خدمت به زائران پاکستانی در مرز میر جاوه و موکب امام خامنه ای(مدظله العالی) زائر سرای امام رضا زاهدان به نحوی دیگر پاسداری می کند.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۲۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱


 محمد حسین آقالو حسینی متولد ۱۳۷۵ در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: پس از اتمام خدمت سربازی به دلیل علاقه ای که به شهدا داشتم فعالیتم را با عضویت در گروه خادمین شهدا و همکاری و همراهی در اعزام کاروانهای راهیان نور شروع کردم.

وی افزود: با کمک دوستانم در سطح شهرستان زاهدان در آماده سازی محل برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه یادواره‌های شهدا آبروی محله و نیز استقبال از پیکر شهدای گمنام و تدفین در مراکز اداری، مساجد و محلات فعالیت داریم. 

آقالو حسینی ادامه داد: سال ۹۴ نیز با ستاد مردمی اربعین و استقبال از زوار پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) و مرز میرجاوه همکاری دارم که به لطف خداوند کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.  

این فعال فرهنگی اظهار داشت: در زمان شیوع بیماری کرونا گروه جهادی ما علاوه بر پخت و توزیع غذا و بسته های بهداشتی و ضدعفونی مراکز آلوده اماکن عمومی و بیمارستان‌ها و کمک به خانواده‌های بیمار، اولین ایستگاه خودرویی واکسیناسیون زاهدان را راه اندازی کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار