مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

اعطای کارت دریافت نان رایگان به خانوارهای بی بضاعت

تبریز- مسئول قرارگاه جهادی شهید صادقی سپاه امامت تبریز اعطای کارت دریافت نان رایگان به خانوارهای بی بضاعت را جمله کمک های مومنانه این قرارگاه در راستای توجه به اقشار کم درآمد عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۶۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

حفظ الله آزادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، افزود: کارت های دریافت نان رایگان با کمک بنیاد برکت برای ۱۲۰ نفر خانوار شناسایی شده تهیه و ماهانه ۶۰ هزار تومان از طرف بنیاد شارژ می شود.

وی اقدامات جهادی و محرومیت زدایی قرارگاه جهادی شهید صادقی و قرارگاه محله اسلامی در پایگاه امام حسین(ع) و مسجد امام حسین(ع) بهار انجام می شود.

آزادی اضافه کرد: اقدامات مومنانه این پایگاه از زمان تاسیس آن یعنی از سال ۱۳۵۹ آغاز شده و گستره جغرافیایی فعالیت آن نیز در سطح استان با تمرکز بر روی حوزه استحفاظی پایگاه و شهر تبریز می باشد.

وی هدف از اقدامات محرومیت زدایی را عمل به دستورات خداوند کریم در قرآن مبنی بر کمک به مظلومان و مستضعفان و تحقق منویات رهبر انقلاب دانست.

این مسئول جهادی کمک به احداث فضای سبز، کمک به احداث خیابان شهید میلانی، ایجاد مرکز نگهداری از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست نسیم همای رحمت برشمرد.

آزادی با اعلام این که تاکنون بیش از ۶ هزار کمک مومنانه توسط قرارگاه جهادی پایگاه امام حسین(ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است، تهیه جهیزیه، تهیه لوازم خانگی، کمک به عمل جراحی، برگزاری ویزیت رایگان و .... را از دیگر فعالیت های محرومیت زدایی این پایگاه نام برد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار