مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیان کرد:

درآمد 113 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان زنجان

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون درآمد مراکز نیکوکاری در سطح استان 113 میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۷۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹

درآمد 113 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، روح صالحی با اشاره به فعالیت 181 مرکز نیکوکاری در استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد حدود 60 مرکز به صورت تخصصی فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به محورهای فعالیت مراکز نیکوکاری، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند

وی تصریح کرد: توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت آنها از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان است که توجه به توسعه این مراکز افزایش مشارکت‌های مردمی را به دنبال دارد.

صالحی با اشاره به اینکه امروزه مراکز نیکوکاری به چایگاهی رسیده است که می تواند به عنوان یک نقطه اتکا باشد، اضافه کرد: امیدواریم با تداوم این جلسات و شورا راهبری مراکز نیکوکاری بتوانیم این مراکز را به جایگاه واقعی خودشان برسانیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات نظارت سیستمی و راهبری سیستماتیک در حوزه مراکز نیکوکاری است و در این جلسات مسائل کاربردی و عملیاتی بیان شود.

صالحی افزود: باید در فعالیت مراکز نیکوکاری به امکان سنجی لازم برسیم و با هم افزایی موسسات خیریه فعال در سطح استان؛ جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی را داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه پایش مراکز نیکوکاری در دستور کار است و به صورت مستمر بررسی می‌شود، اضافه کرد: این پایش ها در عملکرد بهتر مراکز نیکوکاری بسیار موثر است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون درآمد مراکز نیکوکاری در سطح استان 113 میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد بوده است.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار