خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون:

افکار و اندیشه انسان هاست که مسیر حرکت و مشی افراد را مشخص می کند

امام جمعه شهرستان کازرون در جمع مسئولین و فرماندهان و نیروهای مسلح شهرستان کازرون گفت: نگاه در طول تاریخ اثر گزار است و افکار و اندیشه انسان هاست که مسیر حرکت و مشی افراد را مشخص می کند.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۷۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در جمع مسئولین و فرماندهان و نیروهای مسلح شهرستان کازرون با گرامیداشت مناسبت های حزن و اندوه اهل بیت(ع) اظهار داشت: تفاوت زندگی رفتار انسان ها در عقیده آن هاست. 

وی ادامه داد: نگاه در طول تاریخ اثر گزار است و افکار و اندیشه انسان هاست که مسیر حرکت و مشی افراد را مشخص می نماید.

حجت الاسلام صباحی افزود: مهمترین مولفه در تشکیل شخصیت پردازی جامعه نوع فکری هست که برآن جامعه حاکم است.

وی یادآور شد: تمام اثری که امروز از کربلا مشاهده می کنیم ، اثر قیام فکری و اندیشه امام سجاد(ع) است که در مسیر موفق قرار گرفته است.

امام جمعه کازرون به اهمیت جهاد تبیین پرداخت و تصریح کرد: ضرورت دارد که به جهاد تبیین بپردازیم زیرا هجمه ها و فضا سازی های جامعه آن قدر اثر بخش هست که یک روی واقعه مثل غدیر خم را بپوشاند.

وی به اهیمت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه گفت و تاکید کرد: در خصوص امر به معروف و نهی از منکر آیات و روایت متعددی وارد شده که در همین راستا بزرگتربن معروف را می توان حاکمیت ارزش ها و حاکمیت دین و بزرگترین منکر را شبه پراکنی در جامعه یاد کرد.

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: فضا و افکار جامعه با گفتمان سازی و حرف زدن اصلاح می شود و شرط آن این است که در برابر منکر سکوت نکنیم تا از انحراف جلوگیری کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار