5 کشته و 3 زخمی در سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام/ راننده پیکان و فرزندش زنده در آتش سوختند/ گلایه شدید مردم از مسئولان

بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پیکان و وانت بار درجاده دهدشت – چرام ، 5 نفر جان باختند و 3 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۹۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سالهاست که به دلیل بی توجهی مسئولان وعدم ساماندهی این جاده ارتباطی، خانواده های زیادی را عزادار می کند و این بار نیز یک جوان و فرزند خردسالش زنده در آتش سوختند و یک نفر دیگر نیز در دم جان باخت.

به گفته مردم شهرستان چرام این حوادث ناشی از بی توجهی مسئولان و نمایندگان مجلس است که تنها در ایام انتخابات برای جمع آوری رای وعده ساماندهی جاده چرام به دهدشت را می دهند اما به وعده های خود عمل نمی کنند. 

 انتشار فیلمی از لحظه سوختن راننده وانت بار پیکان و فرزندش در آتش که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است روح و روان مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ و شهرستان چرام را جریحه دار کرده و با نوشتن مطالب زیادی بی کفایتی مسئولان استان را گوشزد کرده اند.

وجود پیچ های خطرناک، کم عرض بودن جاده، عدم نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در برخی نقاط از جمله مشکلات جاده ارتباطی چرام به دهدشت است.

 سخنگوی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سانحه رانندگی که ساعت 20:30  شنبه 30 تیرماه در محدوده روستای دارگنده رخ داد، بر اثر آتش گرفتن وانت بار پیکان ، هر دو سرنشین آن جان باختند.

هادی یوسفی با بیان اینکه 3 از سرنشینان پیکان نیز در دم جان باخت افزود: 3 مصدوم این سانحه نیز توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شدند.

5 کشته و 3 زخمی در سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام/ راننده پیکان و فرزندش زنده در آتش سوختند/ گلایه شدید مردم از مسئولان

فوت پدر و پسر در حادثه تصادف جاده دهدشت- چرام

3 کشته و 5 زخمی در سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام/ راننده پیکان و فرزندش زنده در آتش سوختند/ گلایه شدید مردم از مسئولان3 کشته و 5 زخمی در سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام/ راننده پیکان و فرزندش زنده در آتش سوختند/ گلایه شدید مردم از مسئولان3 کشته و 5 زخمی در سانحه رانندگی در جاده دهدشت – چرام/ راننده پیکان و فرزندش زنده در آتش سوختند/ گلایه شدید مردم از مسئولان

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار