خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

برپایی درمانگاه جهادی شهید آیت الله رئیسی در سه منطقه شهر شیراز از سوی جهادگران سلامت بیمارستان حافظ

مدیر بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حافظ، از برگزاری سه درمانگاه جهادی در سه منطقه از شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۰۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، احمدرضا یزدانی مدیر بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حافظ اظهار داشت: جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حافظ به نیابت از ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس و شهدای خدمت در مناطق علی بن حمزه(ع)، بلوار امیرکبیر و دارالقرآن حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، درمانگاه تخصصی جهادی برگزار کردند.

او افزود: در درمانگاه تخصصی جهادی واقع در علی بن حمزه(ع) به ۲۱۴ نفر از حاضران ۳۹۴ خدمت بهداشتی، درمانی و آموزشی از جمله ویزیت تخصص های اطفال، داخلی، تغذیه، دندانپزشک، روانپزشک، کلیه و مجاری ادراری، عمومی، پایش فشار خون و وزن انجام شده است.

مدیر بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حافظ در ادامه با اشاره به برپایی درمانگاه جهادی در منطقه بلوار امیرکبیر با همکاری گروه جهادی هیات مدینه النبی، اضافه کرد: در این برنامه جهادی نیز به ۲۰۸ نفر از مراجعان ۸۱۶ خدمت بهداشتی درمانی و آموزشی ارایه شد.

 یزدانی تصریح کرد: در این درمانگاه جهادی ویزیت فوق تخصص اطفال، فوق تخصص زنان، کلیه و‌ مجاری ادراری، داخلی، دندانپزشک، روانپزشک، تغذیه، عمومی، پایش فشار خون و وزن انجام شده است.

او با بیان اینکه جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حافظ به نیابت از پانزده هزار شهید استان فارس و شهدای خدمت در محل دارالقرآن شاهچراغ(ع) نیز درمانگاه تخصصی جهادی برگزار کرده اند، ادامه داد: در این درمانگاه تخصصی جهادی به ۳۰۳ نفر از زائران حضرت شاهچراغ(ع) ۵۸۹ خدمت بهداشتی درمانی و آموزشی ارایه شده که ویزیت تخصص های اطفال، داخلی، تغذیه، روانپزشک، کلیه و مجاری اداری، عمومی، پایش قند خون، فشار خون و وزن را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار