خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

ارائه مشاوره حقوقی به مردم دامغان در مساجد و حسینیه‌ها را جزو اولویت‌های خود می‌دانیم

مسئول بسیج حقوقدانان استان سمنان گفت: ماموریت اصلی ما آگاه سازی حقوقی آحاد جامعه و کمک رسانی به مردم در پرونده‌های حقوقی و قضایی است. 
کد خبر: ۹۶۱۵۱۳۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

خبرگزاری بسیج - «مهدی سعدی» دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی، اکنون دو سال ونیم است که مسئولیت بسیج حقوقدانان در استان سمنان را بر عهده دارد. 

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به مهمترین ظرفیت بسیج حقوقدانان استان سمنان اظهار کرد: ماموریت اصلی ما آگاه سازی حقوقی آحاد جامعه و کمک رسانی به مردم در پرونده‌های حقوقی و قضایی است. 

سعدی با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان سمنان بیان کرد: برای اجرای این طرح در بین وکلای بسیجی حقوقدان درمرکز وکلا، کانون وکلا و کانون کارشناسان دادگستری، انسجام خوبی ایجاد کردیم و در طول هر هفته و هر ماه در مساجد، حسینیه‌ها و زندان‌های استان میز‌های مشاوره حقوقی برگزار می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه در هفته قوه قضاییه در تمام مساجد جامع شهر‌های استان سمنان میز خدمت مشاوره حقوقی برگزار کردیم، افزود: در مسجد حضرت ابالفضل (ع) دامغان هم میز مشاوره حقوقی داشتیم که مردم استقبال خوبی از آن داشتند.

سعدی با اشاره به طرح ابتکاری بسیج حقوقدانان استان سمنان نیز گفت: هر پایگاه یک حقوقدان را برنامه ریزی کردیم و بنا داریم در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت میز‌های مشاوره حقوقی برگزار کنیم تا مردم دانش و اطلاعات حقوقی شان بالاتر رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها