خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با معاون طرح، برنامه، بودجه و امور مالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه: 

مسیر بسیج، مسیری روشن، محکم و امیدوارانه است

آنچه که بسیج را تا به امروز ماندگار، قوی و موثر کرده است علاوه بر ولایت مداری و اتصال به حوزه ولایت و دین و اسلامیت، پیوستگی و اتصال به حوزه جمهوریت و مردم بوده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۱۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶


سردار «عباس عمرانی‌فر» معاون طرح، برنامه، بودجه و امور مالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج، طی گفتگویی که با خبرگزاری بسیج انجام داد، اظهار کرد: یکی از شعار‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی، حاکمیت مردم بر سرنوشت‌شان است و به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم سالاری اسلامی در کلمه جمهوریت تبلور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج موتور محرکه‌ی به میدان آورنده‌ی مردم برای ادامه راه انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: حضور و نقش آفرینی بسیج در صحنه‌های جنگ، دفاع مقدس وحوزه‌های امنیتی و سیاسی و فرهنگی، به واسطه اتصال آن به مردم و به واسطه به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی در صحنه‌های انقلاب اسلامی بوده است.
 
سردار عمرانی‌فربا بیان اینکه انقلاب فقط با حضور مردم می‌تواند به مسیر و حرکت خود ادامه دهد، گفت: بسیج بواسطه پیوستگی و یکپارچگی که از آن بهره مند است، نقطه اتصال مردم به حاکمیت است؛ بسیج کارکرد‌های مختلفی دارد و ان‌شاءلله ظرفیت‌های مردمی را به پای گام دوم انقلاب می‌آورد و در دوره تمدن سازی نقش آفرینی می‌کند؛ از الزامات مهم تمدن سازی، حضور همه جانبه مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی اعم از حاکمیتی و سازندگی است.

وی با بیان اینکه بسیج، پرچمدار و پیش قراول حوزه تمدن سازی به واسطه فراهم سازی فعالیت مردم در عرصه‌های مختلف تمدنی است ، گفت: مسیر بسیج، مسیری روشن، محکم و امیدوارانه است.

سردار عمرانی‌فر خاطرنشان کرد: آنچه که بسیج را تا به امروز ماندگار، قوی و موثر کرده است علاوه بر ولایت مداری و اتصال به حوزه ولایت و دین و اسلامیت، پیوستگی و اتصال به حوزه جمهوریت و مردم بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار