اردوی جهادی پزشکی در روستای «مرق» ساوه برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: گروهی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه برای ارائه خدمت عازم روستایی در ۶۰ کیلومتری شهرستان ساوه به نام «مرق» شدند.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۴۵
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ علی فتاحیان مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه از آغاز اردوی جهادی دانشجویان این دانشکده خبر داد و گفت: گروهی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه برای ارائه خدمت عازم روستایی در ۶۰ کیلومتری شهرستان ساوه به نام «مرق» شدند.

وی افزود: مردم این روستا به دلیل کمبود امکانات و عدم دسترسی به نیازهای بهداشتی و درمانی با مشکل مواجه هستند به همین دلیل، این روستا به عنوان مکانی برای ارائه خدمات انتخاب گردید و با تجمیع تجهیزات و نیروی انسانی اردوی جهادی در این  روستا آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان درمانی از جمله ویزیت، توزیع دارو، غربالگری فشارخون و قند خون در کنار خدمات فرهنگی نظیر برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز به کودکان روستا، پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانیت معزز، آموزش و اطلاع رسانی درباره تب دانگی از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی است.

فتاحیان خاطرنشان کرد: این اردو به همت معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و نمایندگی نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار