قائم مقام وزیرصمت: 

بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور نیازمند حمایت ویژه است

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: شهرک "خادم الرضا(ع)" مشهد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با وسعت پنج هزار هکتار، نیازمند حمایت ویژه برای توسعه است.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۹۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، «سید مهدی فرحی» در حاشیه بازدید میدانی از شهرک صنعتی خادم الرضا (ع) که به همراه "یعقوبعلی نظری" استاندار خراسان رضوی، "فرشاد مقیمی" مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و "نصرالله پژمانفر" نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، افزود: این شهرک مجموعه عظیمی است که آینده درخشانی دارد و به نظر می‌آید چشم انداز خوبی برای توسعه بتوان برای آن ترسیم کرد.

وی به دیگر اهداف سفر امروز خود به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: امروز از چند واحد دانش بنیان و صنعتی در اطراف مشهد بازدید و از نزدیک با متخصصان و کارآفرینان به گفتگو نشستیم تا مشکلات آنان را شناسایی و در حد توان خود برای رفع آنها چاره اندیشی کنیم.

فرحی، عمده مشکلات واحدهای صنعتی و دانش بنیانی که امروز مورد بازدید قرار گرفت را عمومی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم راهکارهای جامع و فنی در سطح وزارت صنعت معدن و تجارت برای حل مشکلات این واحدها پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار