خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نقش آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: کارهایی که توسط رزمندگان و اسرا برای انقلاب اسلامی ایران انجام دادند باید به نسل‌های نوجوان و جوان انتقال داده شود.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۸۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

نقش آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا در نخستین اجلاسیه شهدای آزاده غریب اسارت اظهار کرد: جامعه امروز نسبت به رنج‌ها و مشقت‌هایی که آزادگان در اردوگاه‌های مخوف عراق پشت سر گذاشتند بی‌اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم که این هزار و ۸۳۰ شهید اسیر چگونه به درجه شهادت رسیدند، افزود: اطمینان داریم این شهدای که در اردوگاه‌های عراق به شهادت رسیدند شکنجه‌هایی که بر آنها وارد شده است کمتر از شکنجه‌های داعش نبود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با توجه به اینکه اکنون در ماه محرم قرار داریم باید بدانیم آنچه که از شهادت اباعبدالله الحسین مهم‌تر است تبیین واقعه عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه نقش آزادگان در پیروزی انقلاب باید تبیین شود، ادامه داد: کارهایی که توسط رزمندگان و اسرا برای انقلاب اسلامی ایران انجام دادند باید به نسل‌های نوجوان و جوان انتقال داده شود. 

ملک شاهکویی اظهار کرد: زمانی که جنگ به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد جمعیت کشور ۳۵ میلیون نفر بود و تنها یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آموزش رزمی دیدند و در دفاع مقدس شرکت کردند؛ اما عراق با جمعیت ۱۵ میلیونی سه و نیم‌میلیون نفر آموزش دیدند و در دفاع از کشور خود مشغول فعالیت شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه رزمندگان ما که به اسارت رفتند تا آخرین لحظه در حال جنگیدن بودند حتی برخی از آنها با وضعیت زخمی اسیر شدند، خاطرنشان کرد: اراده‌های آهنین رزمندگان جمهوری اسلامی ایران باعث از پا درآمدن نیروهای عراقی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار