مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان:

طرح یاوران ولایت با حضور ۶۶۵ دانش آموز در سراسر استان کرمان آغاز شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در مراسم آغاز به کار طرح یاوران ولایت و در ارتباطی مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مسئولان بسیج دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان از آغاز طرح یاوران ولایت با حضور ۶۶۵ دانش آموز در سراسر استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۰۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عبدالرضا روزخوش گفت: طرح یاوران ولایت به‌ منظور ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای پیشگام، رشد استعدادهای دانش‌آموزان نخبه، ارتقا و نهادینه شدن شاخص‌های تربیتی در دانش‌آموزان و ایجاد زمینه پذیرش مسئولیت در آینده با زمینه‌های علمی و مهارتی برگزار می شود.

وی افزود: طرح یاوران ولایت به صورت مجازی طی سه روز با حضور ۶۶۵ دانش آموز شامل ۳۰۰ پسر و ۳۶۵ دختر برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: بعد از این سه روز دانش آموزان در اردوی تشکیلاتی در شهرستان و بعد از آن در دوره آموزش حضوری سه روزه متمرکز در مرکز استان در اواسط مرداد ماه شرکت خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، مراسم آغاز به کار طرح یاوران ولایت با حضور ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و...در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار