واگذاري تائيد مرحله پنجم صدور گواهينامه پيمانكاري به استان‌ها

تبریز- مدير نظام فني و اجرايي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: مسووليت تأييد مرحله پنجم صدورگواهينامه پيمانكاري (پايه هاي ۳، ۴ و ۵) و مشاوره (پايه ۳) به سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني واگذار شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۲۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناظم يونسي در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: با توجه به رويكرد ستاد در زمينه تمركز زدايي، افزايش اختيارات سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني، بهبود فرآيندها و ارتقاء كيفيت ارائه خدمات به ذينفعان، مسئوليت تأييد نهايي ابطال و صدور گواهينامه صلاحيت شركت‌هاي پيمانكاري پايه‌هاي ۳، ۴ و ۵ و همچنين شركت‌هاي مهندسي مشاور پايه ۳ كه قبلاً توسط ستاد انجام مي‌پذيرفت از امروز (دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳) به سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني واگذار شده است. 

وي افزود: بنابراين مسئوليت تأييد مرحله پنجم صدور گواهينامه پيمانكاري (پايه هاي ۳، ۴ و ۵) و مشاوره (پايه ۳) كه قبلاً در ستاد انجام مي‌پذيرفت و بعضاً با برخي ناهماهنگي‌ها و تأخيرها توأم مي‌شد به سازمان‌هاي مديريت و برنامه‌ريزي استاني واگذار شد تا تأييد اين مرحله توسط استان صورت پذيرد. 

يونسي تصريح كرد: به اين ترتيب در پايان هر روز كاري پس از تأييد مرحله پنجم توسط اين سازمان، گواهينامه صلاحيت صادر و بلافاصله در سامانه‌ جامع هوشمند تشخيص صلاحيت عوامل نظام فني و اجرايي كشور (ساجات) و سامانه اطلاعات عوامل نظام فني و اجرايي كشور (ساجار) قرار خواهد گرفت.

مدير نظام فني و اجرايي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي خاطرنشان ساخت: همچنين ابطال گواهينامه‌هاي صلاحيت در پايه‌هاي مذكور نيز توسط استان صورت خواهد پذيرفت و پس از اين نياز به مكاتبه با ستاد نخواهد بود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار