خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

لزوم احصا نقاط ضعف‌ و مشکلات قوانین ایثارگری در راستای رعایت تکریم جامعه ایثارگران

لزوم احصا نقاط ضعف‌ و مشکلات قوانین ایثارگری در راستای رعایت تکریم جامعه ایثارگران
رجبی عنوان کرد: باید نقطه ضعف‌ها، مشکلات و ایرادهای قوانین ایثارگری شناسایی گردد تا در جهت رعایت تکریم، احترام به جامعه ایثارگران و اجرای درست قوانین اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۸۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

قزوین_ به گزارش بسیج، همایش حقوق شهروندی و ایثار با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در این همایش بیان کرد: باید نقطه ضعف‌ها، مشکلات و ایرادهای قوانین ایثارگری شناسایی گردد تا در جهت رعایت تکریم، احترام به جامعه ایثارگران و اجرای درست قوانین اقدامات لازم انجام شود.

وی به مشکلات اجرای قوانین حوزه ایثارگری اشاره کرد و افزود: سلیقه‌ای اجرایی کردن قوانین و عدم تبیین قوانین حوزه ایثارگری به ایثارگران از جمله آنهاست که باید در کارگروه‌ها بررسی و راهکارهای رفع آنها ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: ایثارگران هیچ‌گاه از دولت مطالباتی نداشتند بلکه این دولت بوده که برای آنها قوانین در نظر گرفته است، لذا باید با اتخاذ راهکارهایی، این قوانین به‌درستی اجرا شود.

رجبی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان به درستی خدمات‌دهی به ایثارگران و جانبازان را انجام ندهند به آرمان‌های شهدا و امام خیانت کرده‌اند، لذا باید به نفع این قشر معظم جامعه گام بردارند تا رضایتمندی آنها را به دست آورند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار