خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

ما در راهیان نور به واسطه شهدا، محبت خدا را در دل جوانان روشن می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌رغم اینکه در دانشگاه آزاد هیچ کمکی از سوی دولت برای برگزاری اردو‌های راهیان نور نداریم اما آن را برگزار می‌کنیم چراکه این کار موجب تربیت جوانان ما می‌شود. 
کد خبر: ۹۶۱۵۵۹۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه (۱ مرداد) در همایش تجلی اخلاص که به منظور تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور و پیشرفت در سالن ۵ آذر برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی جهان اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهیان نور را یک فناوری نرم نامیدند که می‌تواند در تعلیم تربیت جوانان موثر باشد. 
 
وی با بیان اینکه غرب نسل‌های مختلفی از انقلاب صنعتی را به پیش برده و علم و فناوری در این مسیر در دستان غرب بوده است، تاکید کرد: آنها سعی کردند که سبک زندگی را بر دیگر کشور‌ها تحمیل کنند و اختیار سیاست و اقتصاد را در دست خود بگیرند. 
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به با بیان اینکه غرب امروز به دنبال ابزار انسانواره است و اکنون با نسل چهارم انقلاب صنعتی مواجه هستیم که فضای دوگانه سایبری و فیزیکی را ایجاد کرده تصریح کرد: آنها در پی پیوند دادن جوانان با ماشین هستند تا موارد تربیتی را از طریق ماشین به او القا کنند. در نسل پنجم انقلاب صنعتی نیز تزویج انسان و ماشین از دیگر اهداف غرب است. در اصل پنجم سند ۲۰۳۰ غرب این موارد اشاره شده است. 
 
طهرانچی اضافه کرد: نهضت مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری تنها جایی است که می‌تواند با این رویکرد مقابله کند. در راهیان نور ما به واسطه شهدا محبت خدا را در دل جوانان روشن می‌کنیم و آنها را در مقابل چشمانمان می‌سازیم. این است که راهیان نور به عنوان یک اثر تربیتی در جوامعی که جوانان ما تحصیل می‌کنند به عنوان یک فناوری تربیتی مطرح است. 
 
وی گفت: به‌رغم اینکه در دانشگاه آزاد هیچ کمکی از سوی دولت برای برگزاری اردو‌های راهیان نور نداریم اما آن را برگزار می‌کنیم چراکه این کار موجب تربیت جوانان ما می‌شود. 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار