خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۲۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های استان همدان با استفاده از ظرفیت ۲۵ اکیپ پیمانی در حال اجرا است و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تردد دلدادگان و زوار ابااعبدالله حسین (ع) از محورهای استان همدان، بهسازی و روکش آسفالت راههای شریانی،اصلی و مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به ارتقاء ایمنی راههای استان همدان تاکید کرد: علاوه بر ارتقاء ایمنی محورهای استان، رضایتمندی کاربران جاده‌ای یکی از مهمترین اهداف راهداری محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان اجرا شد و امسال نیز بطور ویژه پیگیر تامین و جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم تا همچون پارسال بیش از هدفگذاری سال در راههای استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار