مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی و درمانی طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان در کوتاهترین زمان انجام می‌شود

زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:تلاش ما این است که پرداخت تمام مطالبات مراکز دانشگاهی و درمانی در اسرع وقت انجام گیرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۲۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی و درمانی طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعیزنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، امیر عباس جراحی علمداری، با اشاره به پرداخت و به‌روزرسانی مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: مطالبات پزشکان دانشگاهی و غیر دانشگاهی، داروخانه های دانشگاهی و غیر دانشگاهی طرف قراردادتا پایان سال 1402 تسویه حساب کامل شده است.

وی گفت: مراکز درمانگاهی، مراکز بیمارستانی، مراکز پارکلینیک دانشگاهی طرف قرارداد تا پایان آذر ماه سال 1402 و مراکز درمانگاهی ، مراکز بیمارستانی، مراکز پارکلینیک غیر دانشگاهی طرف قرارداد تا پایان دی ماه تسویه حساب کامل گردیده است.

جراحی در ادامه بیان کرد:مطالبات انجمن مهرانه زنجان تا پایان بهمن 1402 و مراکز دیالیزدانشگاهی و غیر دانشگاهی استان زنجان تا پایان سال 1402 تسویه حساب کامل شده است. 

وی گفت: تلاش ما در مدیریت درمان تامین اجتماعی این است که بدهی معوق به مراکز طرف‌ قرارداد نداشته باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسناد بررسی و پرداخت شود، لذا در تلاشیم با به‌روز کردن بدهی‌های سازمان به مراکز دانشگاهی، این مطالبات را نیز در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار