خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیرجند

مکتب بسیج، مکتب مجاهدت معنوی و اخلاص است

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه نرجس خاتون مسجد امام حسن عسکری با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و با حضور فرمانده حوزه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار گردید . در این مراسم از زحمات سرکار خانم زهرا میابادی تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرکار خانم طیبه برزگر به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۴۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ اقبالیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در مراسم تکریم و معارفه پایگاه نرجس خاتون مسجد امام حسن عسکری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رییسی و همراهانشان گفت: فرمانده پایگاه به عنوان یک مدیر جهادی باید کار تشکیلاتی به همراه روحیه جهادی و حرارت دینی و شور انقلابی پایگاه بسیج را به پیشرفت و تعالی برساند.
سرهنگ اقبالیان به چند نکته اشاره کرد و گفت: یک پایگاه باید دارای شورای پایگاه توانمند باشد و زمانی که بتوان با کار تشکیلاتی و مدیریت قوی و کارآمد داشت میتوان به پیشرفت مسجد و محله در همه زمینه ها کمک کرد.

وی ادامه داد : کادر سازی را در اولویت برنامه ها قرار دهیم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم مدیرانی موفق و خلاق پرورش دهیم ادامه این مسیر نیاز به صبر و قدرت و پشتکار دارد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: تشکیل هییت اندیشه ورز و استفاده از ظرفیت افراد خوش فکر ، اهل نظر ، صاحب فکر  و خلاق باعث پیشرفت و تعالی پایگاه می شود. 

وی ادامه داد: هماهنگی و همراهی با پایگاه بسیج برادران ، امام جماعت و هم نظری و هم فکری در انجام فعالیت ها و تعامل و همکاری در برگزاری برنامه ها در مناسب ترین ساعات و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در مسجد و پایگاه و غنی سازی اوقات فراغت آنان برای جذب حداکثری از مهمترین عوامل بوجود آمدن شور انقلابی در سطح جامعه است.


در پایان سرهنگ پاسدار محمد اقبالیان ضمن تشکر از فرمانده سابق پایگاه زحمات سرکار خانم زهرا میابادی و آرزوی موفقیت برای سرکار خانم طیبه برزگرگفت: فعالیت در پایگاه بسیج از خصوصیت والایی برخوردار است که ناشی از روحیه جهادی و عشق و اخلاصی است که فرماندهان و بسیجیان در انجام کارها دارند و همین روحیات باعث پیشرفت و تعالی در فعالیت ها می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار