خبرهای داغ:
ذوقی احسن:

تیم دو ومیدانی جوانان استان همدان نایب قهرمان کشور شد

همدان-دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: با کسب ۸ نشان رنگارنگ تیم دو ومیدانی جوانان استان همدان نایب قهرمان کشور شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۷۱
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نوجوان بسیجی استان همدان یک نشان طلا و یک نشان نقره مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور را تصاحب کرد.

وی با بیان اینکه با کسب ۸ نشان رنگارنگ تیم دو ومیدانی جوانان استان همدان نایب قهرمان کشور شد، افزود: تیم دو ومیدانی جوانان استان همدان با کسب سه نشان طلای این رقابت‌ها توسط امیرمحمد رستمی در ۵۰۰۰ متر محمدحسن الست در ۱۰ هزار متر پیاده روی، یاسین گل محمدی در ۴۰۰ متر با مانع و ۴ نقره توسط امیرمحمد رستمی در ۳۰۰۰ متر،   امیرحسین خداکرمی در ۵۰۰۰ متر، پوریا قائمی در پرتاب دیسک و متین شهبازی در ۳۰۰۰ متر با مانع و یک نشان برنز امیرحسین خداکرمی در ۳۰۰۰ متر  با افتخار بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: مراسم اختامیه این مسابقات شامگاه یکشنبه با حضور احسان حدادی رئیس فدراسیون دو ومیدانی جمهوری اسلامی ایران و مسئولین استان کردستان در پیست دو ومیدانی ورزشگاه ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار شد.

وی افزود: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور که با شرکت بیش از ۲۰۰ دوومیدانی کار از سراسر کشور در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، تیم بوشهر با ۴ طلا و یک برنز قهرمان شد، همدان با ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و کهگیلویه و بویراحمد با ۳ طلا و یک نقره در رده سوم ایستاد.

ذوقی احسن عنوان کرد: تیم همدان از نظر مجموع مدال  با کسب ۸ مدال در رتبه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار