خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

داستان تهیه شیرخشک توسط گروه جهادی شهدای رسانه ملایر برای کودکان معلول

همدان-مسئول گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر گفت: تهیه شیر خشک برای کودکان معلول باعث شد یک هم افزایی در سطح شهرستان ملایر به وجود آید و کمتر از ۲ روز به همت اعضای گروه و خیرین شیرخشک تهیه و تحویل شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۷۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
داستان تهیه شیرخشک توسط گروه جهادی شهدای رسانه ملایر برای کودکان معلول

شهرام ذبیحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: از سال ۱۳۸۹ در گروه‌های جهادی مشغول به فعالیت شدم و از سال ۱۳۹۷ با ایجاد گروه جهادی شهدای رسانه ملایر فعالیت‌های خود را ادامه دادیم.

وی افزود: طی این سال‌ها به همراه اعضای گروه جهادی شهدای رسانه ملایر فعالیت‌های زیادی را از جمله توزیع بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی، تولید و توزیع ماسک در ایام کرونا، تهیه آب معدنی برای سیل زدگان و برگزاری اردوهای جهادی خبری، پزشکی و میزخدمت انجام دادیم.

مسئول گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین و برپایی چادر خدمت رسانی ایران جوان و کمک به ساخت غسال خانه برای روستای محروم از دیگر فعالیت‌های ما بوده است.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر متشکل از ۱۹ نفر جهادگر بسیجی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه ملایر است، گفت: این گروه با هدف کمک‌های فرهنگی، معیشتی و محرومیت زدایی وارد عرصه جهادی شد.

ذبیحی با اشاره به حس خوب و نشاط اعضای گروه زمانی که با کمک و پیگیری‌های خود کاری را به سرانجام می‌رسانند، گفت: اردوهای جهادی بستر خوبی برای خودسازی است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های فعالیت گروه، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردیم که هر یک برای ما خاطره است، افزود: یکی از این خاطرات تهیه شیر خشک برای کودکان معلول بود که باعث شد یک هم افزایی در سطح شهرستان ملایر به وجود آید؛ کار از جایی شروع شد که با کمبود شیرخشک تهیه آن با سختی بود و متوجه شدیم یکی از مراکز نگهداری کودکان معلول در این زمینه دچار مشکل شده است.

مسئول گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر تصریح کرد: به محض مطلع شدن از این موضوع و با توجه به اینکه اعضای گروه ما همه در حوزه رسانه و خبر فعالی هستند با فراخوانی که انجام شد کمتر از دو روز به همت اعضای گروه و با کمک برخی از پزشکان، مسئولین داروخانه‌ها و خیرین ۱۰۰ قوطی شیرخشک تهیه و تحویل این مرکز دادیم.

مسئول گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایرعنوان کرد: این بهترین و شیرین‌ترین خاطره کاری من بود که باعث خوشحالی همه اعضای گروه و خیرین شد و یک انرژی مثبتی را برای همه ما به همراه داشت.

وی با اشاره به هماهنگی و برگزاری اردوی جهادی پزشکی و فرهنگی در روستاهای محرومی که تاکنون هیچ اردوی جهادی در آنها برگزار نشده است، گفت:  در حال حاضر گروه جهادی شهدای رسانه شهرستان ملایر با توجه به مشکلات آبی، پیگیر لایروبی قنات یکی از روستاهای محروم شهرستان است و امیدواریم با کمک و مساعدت‌های انجام گرفته این اقدام هم به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار