زائران گلستان شهدای اصفهان

فعالان بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) در سفر معنوی یکروزه راهی اصفهان شدند.  
کد خبر: ۹۶۱۵۶۸۱
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

بیگدلی فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در خصوص برگزاری سفر معنوی و به یاد ماندنی به گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: در این سفر معنوی زائر گلهای سرسبد این گلستان از جمله: شهید محمد تورجی زاده بلبل نوحه خوان گردان و ارادتمند حضرت زهرا(س)، شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز برتر جهان، شهیده زینب کمایی که در ۱۵سالگی به دست منافقین کوردل با چادر خودش خفه و به شهادت رسید، بودیم و با شنیدن خاطره ی شهیدان از زبان مصطفی سجاد جانباز و همرزم شهیدان گلستان، حال و هوای دلهایمان شهدایی وچشمان زائران بارانی شد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) گفت: در ادامه به قطعه ای رفتیم که بوی عطر بهشتی میداد و معروف به قطعه ی ابوالفضلی ها بود چرا که شهدایش همچون حضرت ابالفضل العباس (ع) دستشان را از دست داده بودند که شهید خرازی، شهید کوهرنگی ها، شهید کاظمی، شهید ردانی پور، شهید حبیب اللهی و شهید مدافع حرم علی زاهدی جزو آنها بودند.

وی افزود: همچنین مقبره ی عرفای بزرگی که در این مکان مدفون بودند را از نزدیک زیارت کرده و با قرائت فاتحه ای این گلستان که الحق این نام برازنده ی مکانیست که پر از لاله های بخون خفته است را ترک نمودیم.

بیگدلی گفت: در پایان منتظران مزار شهید حججی راهی نجف آباد گشته تا در کنار مزار این شهید دلهای تشنه دیدار کربلای ابا عبدالله الحسین(ع) سیراب شوند.

انتهای پیام/ بهاره بیات

ارسال نظرات
آخرین اخبار