مثبت سوژه/الگو محوری؛

کسب مدال در میدان حرفه‌ای کار سختی است/دستیابی به مدال کشوری و جهانی رشته‌های رزمی

ورزشکار بسیجی ۱۰ساله، مدال طلای جهانی ۲۰۲۴ رشته‌های رزمی را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۳۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

سیده حلما هاشمی زاده از ورزشکاران رزمی کشور در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: باتوجه به اینکه پدر و مادرم هر دو از مربیان ورزش‌های رزمی و همچنین برادرانم که از قهرمانان ورزش‌های رزمی می‌باشند، باعث شد من هم به مدت ۳سال ورزش‌های رزمی را کار کنم.

این قهرمان ۱۰ساله ورزش‌های رزمی افزود: مدت یک سال است که کاراته کار می‌کنم، مقام‌های زیادی در رشته‌های رزمی استان و کشور را دارم و آخرین مقامی که کسب کردم مدال طلای جهانی ۲۰۲۴ در سومین دوره مسابقات بین الملی کاراته و ادوکاپ جام دوستی، رشته کاتا مجازی را توانستم کسب کنم.

سیده حلما هاشمی زاده عنوان کرد: باشگاه ورزشی که می‌روم در پایگاه بسیج در محله خیابان اشتراکی شمالی است، بهترین مشوق من در این راه مربی و خانواده من هستند، علاوه برمربی ورزشی، از اعضاء فعال بسیج و دارای مدرک سطح سه حوزه علمیه خواهران اند.

وی در پایان توصیه‌ای به کسانی که می‌خواهند رشته‌های رزمی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند، گفت: فرقی نمی‌کند که چه رشته ورزشی باشد، فقط این را بدانید که اگر می‌خواهید در حد حرفه‌ای و قهرمانی فعالیت داشته باشید، باید برنامه‌ای منظم و مداوم همراه با پشتکار و اراده‌ای آهنین داشته تا بتوانید موفق شوید و مطمئن باشید ورزشکارانی که در سطح ملی فعالیت می‌کنند، واقعاً تلاش کرده اند تا به اینجا رسیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار