خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)

مزیدی، از اعلام آمادگی انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر و بار استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در اعزام به کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۶۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مزیدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بخش حمل و نقل استان برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و خدمات مناسب به زائران کاروان‌های پیاده روی مراسم اربعین حسینی (ع) آمادگی کامل دارند.

وی افزود: برای بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدید‌های مشترک با هماهنگی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در این خصوص ضمن توصیه‌های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و بهداشتی قبل از انجام سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر با سامانه‌های موجود و دوربین‌های سطح جاده رصد خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

مزیدی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تاکنون ۲ جلسه در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار و همچنین فراخوان در خصوص بکارگیری رانندگان بازنشسته در زمان اجرای طرح اربعین حسینی (ع) انجام شده است و برای انتقال تجهیزات و لوازم مورد نیاز مواکب به کشور عراق جهت خدماتی رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی لازم صورت گرفته که همچون سنوات گذشته مالکان ناوگان باری استان انتقال تجهیزات مواکب را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار