خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

شناخت معارف دین موجب رشد و تعالی انسان در زندگی می شود/انجام فرایض دینی جلوی فحشا را می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: انجام فرایض و واجبات الهی مانند نماز ،روزه، زکات و خمس، باعث می‌شود که جلوی فساد و فحشا گرفته شود.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

نباید بگذاریم کافر بر مسلمان مسلط شود/ما باید معارف دین را به مردم معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در نشست صمیمی با اعضای شورای حوزه هجرت سپاه گمیشان به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: با تقواترین مردم کسانی هستند که زمانی شبهه ای ایجاد می‌شود وارد آن شبهه نمی‌شوند و در مورد آن بیشتر تحقیق می کنند. این شبهات شامل موضوعات مادی مالی سیاسی اجتماعی و غیره می‌باشد.

وی اظهار داشت: خمس و زکات یکی از مواردی است که در دین مبین اسلام بسیار مطرح است بطوری که اگر شخصی از مسلمین زکات پرداخت نکند مال او شبهه ناک می‌شود.

ایمانی اظهار داشت: مال و سرمایه انسان باید زلال و خالص باشد در غیر این صورت زندگی را به هم می‌ریزد لذا باید خیلی مراقبت کنیم تا در زندگی ما مال حرام وارد نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تصریح کرد: در مسائل سیاسی هم می‌بایست همین دقت را داشت. قوم یهود و صهیونیست این عقیده را دارد که دنیا باید در سیطره آنها باشد افرادی در داخل کشور هم هستند که در مسیر آمریکا و صهیونیست‌ها گام برمی‌دارند باید آنان را به عنوان شبهه بزرگ دانست و مخالفت کرد در دین ما و در قرآن آمده است که هیچ وقت نباید کافر بر مسلمان مسلط شود.

وی گفت: وقتی شبهات سیاسی و اجتماعی ایجاد می‌شود ما باید حواسمان را جمع کنیم و تدبیری بیندیشیم که جلوی فتنه‌ها گرفته شود. در زندگی و خانواده هرجا شبهه هست باید فکر کرد که آیا به نفع دنیا و آخرت ماست یا خیر.بهترین مردم کسانی اند که تقوا و پارسایی و زهد داشته باشند تا شبهه وارد زندگی آنان نشود.

ایمانی اظهار داشت: بهترین مردم کسانی هستند که فرایض و واجبات الهی را انجام می‌دهند مانند نماز روزه زکات خمس که این‌ها باعث می‌شود جلوی فساد و فحشا گرفته شودما باید معارف دین را به مردم معرفی کنیم چیزهایی که موجب رشد و تعالی در زندگی می‌شود..زاهدترین مردم کسانی هستند که محرمات را ترک می‌کنند غیبت تهمت شراب خوردن، زنا کردن و ... که ما باید آنان را نهی کنیم. محکم ترین مردم کسی است که در برابر وسوسه های شیطان ایستادگی داشته باشد و آثار گناه و معصیت را درک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار